Oclean

Oclean

X Ultra Launch

INFLUENCERS

AI

TVC

play

TŁO

Oclean, to młoda, dopiero rozwijająca się na europejskim rynku marka. Chińskie szczoteczki soniczne nie odbiegają jakością od zachodnich. Co więcej — są naszpikowane nowoczesnymi technologiami.

WYZWANIE

Zakomunikować światu (a właściwie Europie) X Ultra — nowy model z funkcją AI guidance — czyli asystent mycia zębów bazujący na sztucznej inteligencji.

IDEA

Wykorzystaliśmy sztuczną inteligencję by pokazać unikalne doświadczenie korzystania z X Ultra w kampanii video. Jak? Tworząc wirtualny świat napędzanym technologiami Oclean i zapraszając do niego influencerów — w zdigitalizowanej wersji.

REALIZACJA

Do kampanii zaprosiliśmy 5 zaprzyjaźnionych z marką influencerów oraz postać Meta Queen — wirtualnej celebrytki. Twórcy użyli własnych telefonów i pod naszym okiem, totalnie zdalnie przygotowali materiały, które później posłużyły nam do zrealizowania wideo.

play

Nowoczesne podejście nie tylko podkreśliło zaangażowanie Oclean w innowacje, ale także zademonstrowało potencjał technologii i sztucznej inteligencji w tworzeniu angażujących, wciągających doświadczeń reklamowych.

play
MORE
MORE

Lay's Max

Apetyt na maxa

Algida

DRE$$CODE dobrze wjeżdża latem

Lech

Leszek przełamuje lody

Klarna

Launch in Poland

Foodsi

Jedzenie nie idzie na marne

Dobra Kaloria

Zasady zawsze dobrego grilla

H&M & Phillips

Cięty Styl

Lech Free

Freegrzyska

Doritos

Wejdź do świata trójkątów

CONTACT
CONTACT

Masz dla nas temat?

Chcesz porozmawiać?

Przetnijmy się