ALGIDA

ALGIDA

DRE$$CODE dobrze wjeżdża latem

SOCIAL MEDIA

INFLUENCERS

CONTENT

EVENT

DESIGN

TŁO

Algida od lat towarzyszy Polakom w letnich chwilach, oferując lody, które stały się symbolem wakacyjnej przyjemności. W świecie pełnym komunikacyjnego szumu i produktowego clutteru wyróżnienie się to już nie kwestia smaku. To kwestia formy, języka i kontekstu. Nowy produkt skierowany do młodego pokolenia wymagał świeżego podejścia.

WYZWANIE

Aby kampania naprawdę rezonowała z młodymi odbiorcami, potrzebne było kompleksowe podejście: strategiczne myślenie, pełna spójność w komunikacji i wybór twórców, którzy nie tylko rozumieją język młodego pokolenia, ale są jego naturalnymi reprezentantami.

IDEA

W centrum konceptu stanęła współpraca z DRE$$CODE, kolektywem twórców, którzy realnie kształtują estetykę, język i styl życia pokolenia Z. To nie była jednak klasyczna współpraca influencerska, ale kreatywne partnerstwo, którego efektem był lód DRE$$CODE, promowany pod hasłem „DRE$$CODE dobrze wjeżdża latem”.

REALIZACJA

Postawiliśmy na partnerską współpracę opartą na zaufaniu. Twórcy wnieśli autentyczne zrozumienie swojej społeczności i charakterystyczny styl, który w połączeniu z naszym doświadczeniem strategicznym i kreatywnym pozwolił stworzyć dopracowany produkt oraz spójną, wielokanałową kampanię.

Opakowanie lodów

Zaprojektowaliśmy je jako naturalne przedłużenie estetyki DRE$$CODE'u. Wzór w panterkę to bezpośrednie nawiązanie do ich charakterystycznego looku — niepokornego i świadomego. Dzięki temu produkt od razu wpisał się w świat twórców i stał się jego spójnym elementem.

play

Spot wideo

Zamiast klasycznego storytellingu postawiliśmy na teledyskową formę — pełną letniego luzu i energii. Dynamiczny montaż, wyraziste kadry i swobodny charakter sprawiły, że materiał idealnie wpasował się w rytm młodego odbiorcy. Całość uzupełniły krótkie formaty digitalowe, zaprojektowane z myślą o TikToku i Instagramie.

play
play
play
play
play

Sesja z twórcami

Mocno wakacyjna, ale zrealizowana w zamkniętym studiu z wykorzystaniem cyfrowych paneli, przedstawiających letnie scenerie — od pustyni, przez plażę i łąkę, aż po słoneczne blokowisko. Na pierwszym planie członkowie DRE$$CODE'u oraz soczysty lód o smaku tutti frutti.

DRE$$CODE Ice Truck

Na potrzeby kampanii stworzyliśmy prawdziwą lodziarkę, która pojawiła się nie tylko w spocie, na zdjęciach z sesji i kanałach twórców, ale też na ulicach Warszawy!

Meet & greet

DRE$$CODE Ice Truck pojawił się w kilku popularnych miejscówkach miasta, serwując nie tylko lody, ale i letni vibe. Twórcy spotykali się z fanami, a całe wydarzenie było żywym dowodem na to, że „DRE$$CODE dobrze wjeżdża latem” — nawet wtedy, gdy pogoda nie zawsze dopisuje.

MORE
MORE

Algida

DRE$$CODE dobrze wjeżdża latem

Lavazza

WOŚP 2024

Doritos

A Minecraft Movie

Lay's

Chrup na przerwę!

H&M

Loves Music: Miasto Moje

Lay's Max

Apetyt na maxa

Brit

Szarpnij się na dobre słowo

Lech

Leszek przełamuje lody

Reebok

Przejdźmy do klasyki

CONTACT
CONTACT

Masz dla nas temat?

Chcesz porozmawiać?

Przetnijmy się